Join our team
- Home
- Join our team
Ruiterplaat Vakanties B.V. en Z’ANDvillas B.V. verhuren vakantiewoningen, appartementen en luxe vakantievilla’s op 5***** niveau aan de Zeeuwse kust. We geloven dat kwaliteit, authenticiteit en een persoonlijke service de sleutelelementen vormen van een fijn verblijf.
Front office medewerker (M/V)
Front office medewerker (M/V)
Wat ga je doen?
Jij verzorgt onze gasten van het eerste contact tot na het afscheid. Je zorgt ervoor dat het aan niets ontbreekt tijdens het verblijf en hun vakantie onvergetelijk wordt! Met jouw sterke communicatieve vaardigheden sta je onze gasten uit binnen- en buitenland op gastvrije wijze te woord. Je beantwoordt alle vragen voor- tijdens en na het verblijf. Je ontvangt de gasten aan de receptie, maar zij weten ons ook telefonisch te vinden of per e-mail, chat of via social media.
Je weet storingen tijdens het verblijf van de gasten op te lossen in samenwerking met je collega’s van de huishouding, technische dienst of externe partijen. Daarnaast zorg je voor een goede follow up en administratieve verwerking. Samen met jouw positieve houding verandert elk mogelijk probleem in een glimlach bij de gast.
Je werkt in teamverband, maar je kunt ook goed zelfstandig werken. Samen met je Front Office collega’s zorg je dagelijks voor een optimale service en gastbeleving. Daarnaast is het mogelijk te ondersteunen bij collega's van andere afdelingen, zoals Administratie, Sales en Marketing. Waar ligt jouw talent en wil jij je nog verder ontwikkelen? Laat het ons weten!
Wat vragen wij van jou?
Je bent representatief en hebt uitstekende communicatieve en sociale vaardigheden. Daarnaast beheers je de Nederlandse taal uitstekend in woord en geschrift en kun je je in het Duits goed verstaanbaar maken. Je hebt een resultaat-, kwaliteits-, service- en commercieel gerichte instelling en bent stressbestendig. Bij voorkeur beschik je over eigen vervoer.
Wat kun je van ons verwachten?
- Een boven gemiddeld marktconform salaris behorend bij de CAO recreatie;
- Uren in overleg van 24 tot 38 uur;
- Goede reiskosten vergoeding;
- Elke zondag vrij;
- Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
- Een afwisselende baan met veel ruimte om jezelf verder te ontwikkelen;
- Een organisatie die volop in ontwikkeling is;
- We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje.
Solliciteer direct!
Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl.
Wil je meer informatie over de vacature dan kun je ook bellen via 0113-371866.
(Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld)
Medewerker Front Office & Marketing
Medewerker Front Office & Marketing
Wat ga je doen?
In deze combinatiefunctie ben je verantwoordelijk voor zowel het verzorgen van onze marketinguitingen als het eerste contact met onze gasten. Enerzijds draag je zorg voor onze online en offline marketingactiviteiten en anderzijds ben je het gezicht van onze Front Office waar je gasten welkom heet en helpt bij vragen of incheckprocedures. Hierdoor krijg je een afwisselende rol waarbij je creativiteit en klantgerichtheid volledig tot hun recht komen.
Marketingtaken:
- Kwaliteit en merkconsistentie: Jij bewaakt de uitstraling van al onze uitingen en zorgt ervoor dat alles aansluit bij de merkidentiteit.
- Campagnes monitoren en optimaliseren: Analyseer en volg de prestaties van zowel online als offline marketingcampagnes. Jouw inzichten zorgen voor continue verbetering.
- Websiteoptimalisatie en contentcreatie: Schrijf overtuigende teksten voor onze websites, social media en nieuwsbrieven en zorg dat onze websites goed vindbaar zijn (SEO).
- Beheer van social media kanalen: Jij zorgt voor een actieve en aantrekkelijke aanwezigheid op Facebook, Instagram, LinkedIn en Pinterest.
- Marketingkalenders en drukwerk: Stel marketingkalenders op en houd deze up-to-date, terwijl je creatief drukwerk ontwerpt en de voorraad beheert.
- Innoveren met trends: Jij implementeert de nieuwste marketing- en communicatietrends binnen de recreatiebranche, zodat wij altijd voorop lopen.
Front-office taken:
- Gasten verwelkomen en in- en uitchecken: Jij bent het eerste aanspreekpunt en zorgt voor een warm welkom bij aankomst en een vlotte afhandeling bij vertrek.
- Vragen beantwoorden en reserveringen: Je helpt gasten met al hun vragen en ondersteunt bij het maken of aanpassen van reserveringen.
- Telefoon- en e-mailverkeer: Je behandelt binnenkomende telefoontjes en e-mails op een professionele en vriendelijke manier.
- Oplossen van storingen: Wanneer er tijdens het verblijf iets misgaat, werk je samen met collega's van de huishouding, technische dienst of externe partijen om problemen snel op te lossen. Jij zorgt ervoor dat de gast tevreden blijft!
- Administratie en follow-up: Je zorgt voor een correcte administratieve afhandeling van alle handelingen en zorgt ervoor dat elke gast tevreden vertrekt.
- Ondersteuning aan sales & revenue: Jij ondersteunt vanuit de Front office de sales afdeling op het gebied van touroperators en revenue optimalisatie van de beide merken.
Wat wij vragen:
- Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van communicatie, marketing of toerisme.
- Goede digitale vaardigheden, waaronder ervaring met MS Office, CMS-systemen en Social Media.
- Basiskennis van SEO en Google Analytics is een pré.
- Ervaring met Canva is een pré.
- Ervaring met REV-control of dergelijke systeem is een pré.
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel Nederlands als Engels en Duits.
- Je bent gastvrij, klantgericht en weet hoe je gasten een warm welkom kunt bieden.
- Je bent proactief, gestructureerd en hebt oog voor detail, en je begrijpt onze merken.
- Je hebt een vlotte pen en bent handig in het schrijven van commerciële teksten.
- Analytisch, data-gedreven en gefocust op conversie.
Wat bieden wij jou?
- Never a dull moment: Een uitdagende en veelzijdige functie met volop ruimte voor jouw creatieve inbreng.
- Marktconform salaris volgens de CAO verblijfsrecreatie.
- Een hecht team: Werk in een omgeving waar collegialiteit en samenwerking centraal staan.
- Fit en energiek: Wekelijkse bootcamp-lessen van een gecertificeerde trainer van Defensie om samen met collega's in beweging te blijven.
- Altijd je zondagen vrij: Geniet elke week van een vrije zondag.
- Goede reiskostenvergoeding: Voor je woon-werkverkeer.
- Flexibele werkuren: Een contract van 38 uur per week, met de mogelijkheid tot flexibele werkuren in overleg.
Solliciteer direct!
Herken jij jezelf in deze veelzijdige rol en ben je klaar voor een nieuwe uitdaging? Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager, via e-mail: jstoffels@ruiterplaat.nl. Voor meer informatie kun je ook contact met ons opnemen.
Kom jij ons team versterken? We kijken uit naar je sollicitatie!
Medewerker Housekeeping
Medewerker Housekeeping
We zijn op zoek naar een enthousiaste en secure medewerker housekeeping die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.
Jij zorgt voor een zorgeloze start van het luxe verblijf van onze gasten. De vakantie begint zodra ze binnenstappen in een heerlijk schone vakantievilla! Ben je een aanpakker en hou je ervan om alles tip top in orde te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
In afwisselende teams van fijne collega’s ben je verantwoordelijk voor de schoonmaak van luxe vakantiehuizen van Ruiterplaat Vakanties en ons luxe label Z’ANDvillas. De vakantiehuizen liggen op het park De Groote Duynen en andere parken rondom Kamperland. Je start je werkdag tussen 8.30 en 9.30 uur (werktijden zijn bespreekbaar) met een korte instructie om vervolgens aan de slag te gaan. Je zorgt ervoor dat de vakantievilla’s weer piekfijn in orde zijn voor de volgende gasten. Je werkdag eindigt meestal rond 15.00 uur.
Wat breng jij?
Je houdt van schoonmaken en je hebt bij voorkeur enige ervaring. Je hebt een positieve en flexibele instelling en je bent gastgericht. Je kunt zelfstandig werken, maar je vindt het ook prettig om met collega’s samen te werken. Je bent voornamelijk inzetbaar op maandag en vrijdag en in de zomermaanden eventueel ook op zaterdag. Andere dagen zijn in overleg. Je beschikt bij voorkeur over eigen vervoer, maar dit is niet noodzakelijk.
Wat bieden wij?
Bovengemiddeld marktconform salaris behorende bij de CAO recreatie;
• Werktijden in overleg tussen 8 en 16 uur;
• Goede reiskosten vergoeding;
• Elke zondag vrij;
• Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
• Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
• Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen;
• We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;
Word jij mijn nieuwe collega?
“Ik werk sinds 2016 bij Ruiterplaat Vakanties. Het leuke van mijn werk is dat we in gezellige teams werken. Samen zorgen we ervoor dat we de vakantiewoningen op verschillende parken rondom Kamperland, weer pico bello schoonmaken voor de nieuwe gasten. Het werk is afwisselend en altijd uitdagend! Wie weet tot binnenkort!” Mappy
Interesse?
Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.
Teamleider/Controleur Housekeeping
Teamleider/Controleur Housekeeping
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en secure Teamleider/controleur die er voor zorgt dat de accommodatie pico bello is schoongemaakt en op tijd klaar staat zodat onze gasten van hun welverdiende vakantie kunnen gaan genieten. Je werkt vanuit ons kantoor in Kamperland en/of op park De Groote Duynen net buiten Kamperland.
Wat ga je doen?
Aansturen van verschillende teams medewerkers die de villas schoonmaken. Dit doe je onder toezicht van de Manager Housekeeping. Verder heb je nog een aantal collega teamleiders. Tevens komt het voor dat jezelf schoonmaakwerkzaamheden verricht als het nodig is en in de laagseizoensperiode.
Dit doe je door:
- te coachen en motiveren;
- het bewaken en controleren van de schoonmaakwerkzaamheden en methodiek;
- zorg te dragen voor de controle van de inventaris van de villas en voor reparatie, vervanging en aanvulling;
- zorg te dragen voor een optimale gastbenadering;
- zorg te dragen voor de controle en opslag van het linnen en badgoed;
- zorg te dragen voor ordelijke werkruimtes en materialen;
- mee te werken waar nodig.
Wie zoeken wij?
De Teamleider Schoonmaak is een people manager. Je staat tussen jouw mensen, werkt waar nodig mee, maar weet ze ook duidelijk aan te spreken op de kwaliteit en tempo van hun werk. Je hebt een gevoel voor netheid en service en stelt als zodanig een uitvoerend voorbeeld voor het team.
Competenties:
Goede communicatieve vaardigheden, flexibel, hulpvaardig, gast- en kwaliteitsgericht, efficiënte en effectieve werkmethode , representatief en stressbestendig.
Jij;
- hebt ervaring in een leidinggevende functie en in de schoonmaak;
- bent beschikbaar voor 20 tot 30 uur in de week;
- hebt kennis van Microsoft Word en Excel;
- kan je zowel in woord als geschrift uitdrukken in het Nederlands;
- hebt affiniteit met de hotel en/of recreatiebranche.
Wat kun je van ons verwachten?
- Een boven gemiddeld marktconform salaris behorend bij de CAO recreatie;
- Uren vallen tussen 8 en 17 en zijn in overleg af te stemmen;
- Goede reiskosten vergoeding;
- Elke zondag vrij;
- Werken in een team met gemotiveerde, gezellige en behulpzame collega's;
- Een levendige werkomgeving, waarbinnen altijd iets te doen is;
- Een organisatie die volop in ontwikkeling is en waar doorgroeikansen liggen;
- We vergeten je niet met je verjaardag en organiseren een leuk personeelsuitje;
Interesse?
Word je enthousiast van het lezen van deze vacature en herken jij jezelf meteen? Stuur dan je CV en motivatie naar jstoffels@ruiterplaat.nl.
SPONTANE SOLLICITATIE
Verras ons en laat ons weten waarom jij dé perfecte kandidaat bent om samen met ons de Z'AND beleving nog beter te maken. Wij zijn altijd benieuwd om mensen met de juiste mindset en werkethiek te leren kennen. Denk jij dat je het verschil kan maken? Stuur dan je CV en motivatie naar Jack Stoffels, Algemeen Manager via e-mail jstoffels@ruiterplaat.nl.